Bank Pocztowy? Yes, yes, yes! ;-)

Dzisiaj będzie trochę z innej beczki ale nie mogłem się powstrzymać by nie zwrócić Waszej uwagi na Bank Pocztowy i jego konto. Wiem, wiem trochę to zalatuje „krypciochą” :-) Co mnie skłoniło? Ano czytajcie dalej…

Bank Pocztowy ma najlepsze w Polsce konto osobiste dla klientów preferujących obsługę w oddziale i przez telefon – wynika z rankingu Gazety Wyborczej przygotowanego we współpracy  z Open Finance. Więcej informacji znajdziecie tu.

Wg danych zabranych przez dziennikarzy Gazety żaden inny bank nie daje m.in. możliwości dostarczenia gotówki do domu przez listonosza (trzeba za to zapłacić 4 zł, ale seniorzy mają tę usługę za darmo). Bank ma też przyzwoite konto oszczędnościowe z oprocentowaniem wynoszącym 5 proc. i możliwością wykonywania dowolnej liczby bezpłatnych przelewów.

Powiem krótko – wielki szacunek bo rynek bankowy w Polsce jest mocno konkurencyjny i by usłyszeć, przeczytać takie opinie trzeba faktycznie mieć argumenty.

Ale żeby nie było, że nieobiektywnie traktuję znalezione informacje – Pocztowy będzie musiał zwrócić jeszcze uwagę na ofertę hipoteczną bo o tym niedawno krytycznie wypowiadał się na swoim blogu redaktor Maciej Samcik z Gazety.

dodaj komentarz
Wpisane w Usługi finansowe | Tagi: , . Link bezpośredni.

14 odpowiedzi na „Bank Pocztowy? Yes, yes, yes! ;-)

  1. Domiik napisał/a:

    Chciałbym zadać pewne pytanie.
    Jak wygląda kwestia usług internetowych, zmian w obsłudze konta czy też jego zamknięcie.
    Nadal należy wszystko formalnie (pisemnie) załatwiać poprzez centralę w Bydgoszczy czy można również sprawę załatwić w oddziale jako nowość?
    Pytam ponieważ najważniejsze jest pozyskanie klienta, ja natomiast konto takie założyłem, karty płatniczej mi odmówiono, obsługa finansowa poprzez „giro” na poczcie (nie każdej pomimo zapewnień) – wypełniony druk wypłat. Prowadzenie konta przez internet – nie wiem jak działa ponieważ aktywacja dotarła po terminie. Aby zamknąć konto nie wystarczy udać się do oddziału, należy osobiście napisać pisemnie wniosek do centrali, oczywiście bez odpowiedzi.
    Wg mnie konto najdroższe na świecie, 5zł /mc do końca życia, nawet gdy go już nie chcę – 0 oddzewu z centrali banku.
    Pozdrawiam i „polecam”…

  2. imć pani napisał/a:

    może ja odpowiem
    -konto od stycznia jest prowadzone za darmo,
    -nie spotkałam się z odmową wydania kary płatniczej do rachunku,no chyba że nie mas stałego adresu zamieszkania
    -wypłaty NA KAŻDEJ POCZCIE
    -co znaczy że aktywacja obsługi POCZTOWY24 dotarła po terminie?..terminie czego?
    -zamkniecie rachunku następuje w takiej samej formie jak zawarcie tzn.na piśmie z zachowanie 30 dniowego okresu wypowiedzenia

    pozdrawiam

  3. kolejny napisał/a:

    I tak wychwalana oferta kont już się zepsuła. Od maja jest to już jedno z najdroższych kont na rynku. Oczywiście jest konto prowadzone za 0 zł, karta płatnicza za 4 zl, i wyszystkie bankomaty bez prowizji, ale tylko dwa razy w miesiącu – troche mało.

  4. MałgosiaK(BankPocztowy) napisał/a:

    kolejny nie zgodzę się że posiadamy najdroższą ofertę na rynku jak piszesz. Opłata za kartę się nie zmieniła. Zmiana dotyczy bankomatów, jednak liczba bezpłatnych wypłat została bardzo dokładnie przeanalizowana mając na uwadze potrzeby naszych Klientów. W najnowszym zestawieniu najlepszych kont tradycyjnych rachunek osobisty Banku Pocztowego znajduje się w ścisłej czołówce. http://media.pocztowy.pl/pr

    Małgosia Kowalska
    Bank Pocztowy

  5. Tosia napisał/a:

    Rzeczywiście do maja br. było to jedno z najatrakcyjniejszych ofert bankowych. Niestety, nie wiem dlaczego, ograniczono dokonywanie wypłat gotówkowych przy użyciu karty płatniczej do dwóch miesięcznie????????
    Ja posiadam konto od roku 1999.
    Dysponowanie kwotą na koncie powinno należeć do klienta, a nie do BP.
    Ustalenia BP są beznadziejne i niestety jestem zmuszona (przez BP) do zmiany na korzystniejsze konto osobiste. Oprocentowanie na tym koncie wynosi 0%, więc nie mam nic do stracenia.

  6. bogatymechanik napisał/a:

    Wypłaty na poczcie to jakaś katorga, stać w tych kolejkach brrr.

  7. Stokrotka napisał/a:

    Witam.
    Chciałabym sie dowiedziec jak zamknąc konto w banku pocztowym. Założone było na firmę, jednak firma jest na dzien dzisiejszy juz zamknieta, lada moment sie przeprowadzam i musze je zamknąc. Niewiem jednak jak. Słyszalam ze trzeba napisac podanie, i niewiem na jaki adres, i czy samo podanie wystarczy zeby zamknąc to konto. Prosze o odpowiedz.

  8. KamilaRudnik napisał/a:

    Stokrotka:

    1. Kontakt z infolinią BP – 801 100 500 – pokierują.
    2. Formularz kontaktowy na stronie Banku – http://www.pocztowy.pl/indywidualni/informacje/kontakt.html
    3. Wizyta w UP. Stanowisko finansowe załatwi sprawę.

  9. katarzyna napisał/a:

    Jestem klientką banku pocztowego.Dowiedziałam się,że niedługo w mojej miejscowości nie będzie poczty tylko agencja.Najbliższa poczta oddalona będzie o 20km.Trudno mi wyobrazić sobie korzystanie z usług Waszego banku.Konkurencja będzie niestety bardziej dostępna.Chyba,że jest coś o czym nie wiem ?Czy dostępność usług będzie taka sama jak dotychczas?

  10. KamilaRudnik napisał/a:

    Katarzyna, napisz proszę na uslugi.pocztowe[at]poczta-polska.pl. Udzielimy wszelkich informacji.

  11. pocztówka napisał/a:

    co tak do konta oszczędnościowego to tak nie do końca przelewy zadarmo dodaj że tylko 2

  12. Marc napisał/a:

    Założyłem koonto w banku pocztowym 2 lata temu nie było na tym koncie zupełnie zadnego przepływu gotówki czy w związku z tym pobierane są jakieś opłaty za prowadzenie rachunku?? Pytam gdyż nie chceę nagle otrzymać jakiegoś dziwnego monitu.

  13. Silvana napisał/a:

    jak można zrezygnować z karty Debetowej w banku pocztowym. czy należy iść do oddziału, czy wystarczy do placówki poczty Polskiej

  14. Zbigniew Baranowski napisał/a:

    @Silvana Poczta nie prowadzi obsługi posprzedażowej kart debetowych, dlatego najlepiej złożyć pisemną rezygnację w placówce Banku lub przez Call Center. Taką rezygnację można również wysłać do Banku.