Szklanka już w dwóch trzecich pełna :)

Nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej – chciałoby się powiedzieć. „67 proc. Polaków dobrze ocenia działalność Poczty Polskiej” – wynika z badań CBOS-u, opublikowanych na portalu wirtualnemedia.pl. Co czwarty badany jest przeciwnego zdania. „We wszystkich wyodrębnionych grupach społeczno-demograficznych dobre opinie o działaniu Poczty Polskiej przeważają nad złymi„.

Wiem, wiem, pamiętam – te sondażowe plusy nie przesłaniają nam minusów. Jest jeszcze kilka zadań do odrobienia.

dodaj komentarz
Wpisane w Poczta w mediach | Tagi: . Link bezpośredni.

10 odpowiedzi na „Szklanka już w dwóch trzecich pełna :)

  1. Marcin napisał/a:

    A jeszcze więcej osób oceniałoby pozytywnie, gdyby wprowadzić na PP możliwość płacenia za usługi kartą kredytową…

  2. Przemysław II napisał/a:

    Jest wiele spraw do poprawienia, ale to muszą chcieć wszyscy, zarówno Klienci jak i Pracownicy. Razem można więcej dobrzego uczynić !

  3. Tomek - Pobierowo napisał/a:

    Do Poczty ponownie przekonałem się po bardzo wielu złych doświadczeniach z firmami kurierskimi. Poczta świadczy usługi w większości na zdecydowanie lepszym poziomie i korzystniejszym cenowo. Oby tak dalej.

  4. załamany klient poczty polskiej napisał/a:

    Może szklanka jest pełna w dwóch trzecich ale nadal jest pusta w jednej trzeciej. 67% zadowolonych klientów to wcale nie jest powód do dumy. Gdyby tak marne było zadowolenie klientów firmy w której pracuję to zbankrutowalibyśmy po miesiącu. Poważnie, nie ma czym się podniecać.
    Poza tym to zadowolenie klientów często wynika z braku lepszej alternatywy, dokładnie tak jak Tomek – Pobierowo, który wpisał się jeden post wcześniej. Jest zadowolony bo nie ma nic lepszego. A to nie tak powinno działać. Może kiedy to zrozumiecie, popracujecie nad dobrym client service bo teraz jest dramat.

  5. Kuba napisał/a:

    do załamanego klienta: zwróć uwagę też na to, że niezadowolenie wielu osób wynika ze stereotypów czy jakichś zaszłości i nie ma (między innymi przez to) możliwości żeby wskaźnik zadowolenia był wysoki. Taki przykład, jak ludzie muszą postać na poczcie w kolejce to jest wielkie oburzenie i skandal, ale w hipermarketach przy kasach to już potrafią postać w równie długich kolejach i to z uśmiechem na twarzy (bo wyjeżdżają z wózkiem pełnym dobrodziejstw, a na poczcie z reguły muszą poopłacać rachunki więc i trudno być z tego faktu zadowolonym). Podobnie w banku też nie zauważyłem, żeby ludzie się bulwersowal, że muszą stać w kolejce. W banku też klienci zawsze zachowują odstęp od osób obsługiwanych przy okienku, na poczcie czegoś takiego z reguły nie ma nawet jeśłi jest namalowana linia oddzielająca. I to też pokazuje podejście ludzi to tej instytucji. Napisałeś też, że nie ma nic lepszego od PP, co jak widzisz może wskazywać na to, że to nie jest taki prosty interes do ogarnięcia. Kolejną sprawą jest liczba pracowników PP, otóż tak mi się wydaje, ale chyba żadna inna firma w kraju nie posiada tak licznej załogi, wobec czego trudniej jest też dopilnować wszystkich pracowników. Bo jeśli w firmie zatrudniającej 20 osób 5% będzie nierzetelnie podchodzić do obowiązków to myślę że nie będzie to tak odczuwalne jak 5% w firmie która zatrudnia ponad 90 000 osób.

  6. Mariola-klient napisał/a:

    Witam wspaniale poprawcie trochę organizację Przykład? jak z filmów Barei dziś Pani zamknęła mi okienko przed nosem mówiąc idę na przer grzecznie spytałam ile będzie trwała powiedziała jak zjem to będzie koniec zapytałam to znaczy ile godzinę pół a Pani na to jak zjem to będzie koniec nie rozumie Pani – z zycia wzięte i tak frontem do klienta a wystarczyło by powiedzieć za 15 minut czy pół godziny pewnie bym poczekała lub co lepsze wywiesić informację o godzinach przerw

  7. predkosc... napisał/a:

    dlaczego moja expresowa przesylka idzie dluzej niz list lotniczy?przesylka z polski do irlandii.troche to dziwne zeby za 135 ZL czekac az tyle czasu na przesylke.czyzby mialo to swiadczyc o jakosci waszych uslug?zastanawiam sie nad zamieszczeniem mojej opini na licznym portalu internetowym.pewnie tak tez uczynie kiedy opusci mnie cierpliwosc.nigdy wiecej nic nie wysle waszymi uslugami.bede tez odradzal je moim licznym znajomym po za granicami kraju…pewnie dlatego tak dobrze oceniaja…….

  8. KamilaRudnik napisał/a:

    Skontaktuj się proszę z naszym Wydziałem Telefonicznej Obsługi Klienta – przez telefon: 801 333 444, mailem: uslugi.pocztowe[at]poczta-polska.pl albo korzystając z serwisu Blip.pl: ^infopocztapolska. Uzyskasz tam informacje na temat swojej przesyłki.

  9. Alek napisał/a:

    Witam,
    Czy usługa pinpost jest połączona z dystrybucją Poczty Polskiej. Są jakieś centra druku? Czy na razie jest to tylko usługa dostępna przez internet z wykorzystaniem podpisu elektronicznego (bez potrzeby posiadania przez użytkownika)?

  10. KamilaRudnik napisał/a:

    Alek – to nie jest usługa PP S.A.