eCommerce czyli handel za pośrednictwem sieci, to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi naszej gospodarki. Różnego rodzaju sklepy internetowe każdego dnia wysyłają nam tysiące przesyłek, najczęściej wybierając usługi Poczty Polskiej. Aby korzystanie z naszych placówek było maksymalnie uproszczone, postanowiliśmy wprowadzić szereg udogodnień dla wszystkich e-przedsiębiorców.
Udogodnienia dla e-przedsiębiorców
„Placówki przyjazne eCommerce”, bo tak nazywa się projekt, skierowany jest przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw, których głównym obszarem działań jest Internet.
Jakie udogodnienia oferują przyjazne placówki? Przede wszystkim dłuższy czas pracy
w porównaniu do innych punktów pocztowych. Dodatkowo, charakteryzuje je atrakcyjna lokalizacja i duża przestrzeń usprawniająca kwestie logistyczne. W placówkach przygotowaliśmy pomieszczenia do obsługi klientów eCommerce, bądź wydzielone stanowiska szybkiej obsługi klientów masowych. Najważniejszy jednak dla e-przedsiębiorców jest fakt, że wydłużyliśmy czas nadawania paczek priorytetowych oraz kurierskich – paczki nadane nawet do godziny 18 wysyłamy jeszcze tego samego dnia. Projekt „Placówki przyjazne eCommerce” dedykujemy szczególnie przedsiębiorcom, którzy mają umowę z Pocztą Polską i nadają przesyłki za pośrednictwem Elektronicznego Nadawcy.
Lokalizacja placówek
Znalezienie placówek przyjaznych eCommerce jest bardzo proste. W internetowej wyszukiwarce placówek pocztowych, dostępnej na stronie Poczty Polskiej, wszystkie lokale biorące udział w projekcie, są odpowiednio oznaczone. Dzięki temu ich odnalezienie zajmuje dosłownie chwilę. Dodatkowo, na stronie www.poczta-polska.pl w stopce strony znajduje się specjalny link do wyszukiwarki „Placówek przyjaznych eCommerce”, gdzie pełna lista placówek jest podzielona wg województw.
A to jeszcze nie koniec!
Obecnie na terenie Polski znajduje się około 200 placówek Poczty Polskiej przygotowanych do obsługi klientów eCommerce. Oczywiście, lista placówek przyjaznych jest otwarta i na bieżąco aktualizowana, tak, by Poczta Polska mogła jeszcze lepiej
i szybciej pomagać swoim klientom w prowadzeniu ich działalności. Mam nadzieję, że te udogodnienia przypadną Wam do gustu. :)
dobry pomysł, w końcu bez kolejek :) ale lista też trochę maława w wielkopolsce
oby tak dalej :) to bardzo dobry pomysł, szczególnie teraz gdy e-biznes kwitnie w naszym kraju. Coraz więcej jednoosobowych firm, które swój sukces opierają na sprzedaży. Pomoc z strony Poczty Polskiej jest wyciągnięciem do nich reki :) gratulacje
Świetny ruch, oby takich placówek powstawało coraz więcej. Sam prowadzę własny sklep i wiem, jak cenna jest w tym przypadku długie godziny działania i długa poczty praca Oświęcim w tej chwili jest pod tym względem dość kiepsko ustawiony – jak dostanę zamówienie po 15 to już ciężko mi zdążyć wysłać paczkę, a klient jak wiadomo chce ją dostać jak najszybciej. Czekam na przystosowanie oświęcimskiego oddzialu poczty do eCommerce! :)
Bardzo mnie cieszy rozwój obszaru Usług KEP Poczty Polskiej gdyż w obecnych realiach e-commerce jest głównym motorem napędowym gospodarki dlatego Poczta powinna mocno się w niego wgryźć i zgarnąć dla siebie ten kawałek tortu.
Bardzo dobre rozwiązania. Poczta się zmienia i to na lepsze, sam to ostatnio sprawdziłem, jestem mile zaskoczony.
Warto otwierać się na nowoczesny biznes. Bez wątpienia w nim jest przyszłość.
W ostatnim czasie PP proponuje jedną z lepszych ofert wysyłek kurierskich. Przystępne ceny (nie do uzyskania u brokerów czy firm kurierskich) dla firm, które nie wysyłają ogromnych ilości przesyłek, oraz gwarancja błyskawicznej realizacji to bardzo mocne atuty. Od dwóch miesięcy wysyłamy świece jedynie poprzez Pocztę Polską.