Poczta Polska i Ubezpieczenia Pocztowe

Żyjemy w bardzo niebezpiecznych czasach. Dzieje się tak, ponieważ rozwój cywilizacyjny zawsze idzie w parze z nagromadzeniem możliwości utraty zdrowia i mienia. Im więcej mamy, tym więcej chcemy lub musimy zabezpieczyć na okoliczność wypadków losowych. Dlatego, do osiągnięcia spokoju o bezpieczeństwo własnego dobrostanu, potrzebujemy się ubezpieczać.

Poczta Polska oferuje szeroki wachlarz niezwykle atrakcyjnych ofert ubezpieczeniowych – majątkowych i komunikacyjnych. Jesteśmy konkurencyjni nie tylko ze względu na atrakcyjne ceny naszych polis, ale dzięki prostocie i czytelności dokumentów ubezpieczeniowych. Nikt nie lubi studiować zawiłych arkuszy i doszukiwać się tego, co ubezpieczyciel mógł dodać „maczkiem” na dole strony. Ubezpieczenia Pocztowe są wolne od wszelkich podchwytliwości i dwuznacznych zapisów.

Prostota, atrakcyjna cena i stuprocentowa skuteczność – tylko i aż tyle powinien gwarantować ubezpieczyciel. Poczta Polska i jej Ubezpieczenia spełniają te warunki
w całości.

Więcej o Ubezpieczeniach Pocztowych przeczytasz tutaj.

Informacje o Monika Bidermann

p.o. Zastępca Dyrektora, Pion Rozwoju Usług Finansowych Biuro Rozwoju Usług Finansowych
dodaj komentarz
Wpisane w Aktualności, Nasze usługi, Usługi finansowe | Tagi: , , , . Link bezpośredni.

5 odpowiedzi na „Poczta Polska i Ubezpieczenia Pocztowe

  1. Carlosini napisał/a:

    Cieszę się bardzo że Poczta Polska wprowadza zmiany i zadbała o reklame tej usługi. Sądzę że nie ma się co przechwalać że jesteśmy zwolnieni z papierkowej roboty inne firmy też podchodzą do takich usług z otwartością na klijenta jednakże podobają mi się takie rozwiązania. Chciałbym żeby równie sprawnie dało się załatwić ubezpieczenia oc, ac i nw tak jak w konkurencyjnych towarzystwach ubezpieczeniowych. Pozdrawiam i oby tak dalej.

  2. Michał napisał/a:

    Witam
    Wczoraj widziałem Państwa reklamę ubezpieczeń, na końcu reklamy jest informacja (cyt. a jakbyś szukał dobrego OC to wiesz gdzie … zareagowałem… Zadzwoniłem do zaprzyjaźnionego urzędu pocztowego i udało mi się trafić na osobę która deklarowała że zajmuje się ubezpieczeniami
    Super!
    I tutaj się mój entuzjazm skończył. Bo okazało się że OC na poczcie jest… komunikacyjne. ja szukałem OC dla siebie (gdybym coś zrobił komuś)

    I po co taka reklama?
    Po co wprowadzanie klienta w błąd?
    Po co mój wydatek na telefon?

    Dla szanownych ubezpieczeniowców pocztowych proszę o zwrócenie uwagi na prezentowane treści ponieważ aby sprzedawać ubezpieczenia trzeba wiedzieć co sie sprzedaje i reklamuje.

    Ubezpieczeń OC jest kilka jak nie kilkadziesiąt rodzaji. W reklamie wystarczyło dodać słówko “komunikacyjne” i tyle

    Życzę Państwu powodzenia w promocji OC bez OC i trochę bardziej wnikliwej analizy materiałów reklamowych. Życzę także rzeszy klientów poszukujących OC w życiu prywatnym, OC dla firmy, OC pielęgniarzy, ksiegowych, lekarzy, adwokatów, radców prawnych i innych

    Kiedyś ubezpieczałem samochód na Poczcie (wtedy jeszcze w MTU), mam swojego agenta, któy już nie pracuje na Poczcie bo POczta zrezygnowała ze specjalisty. Majątek mam u tego Pana, któy nadal oferuje ubezpieczenia. A Poczta jako sprzedawca ubezpieczeń cóż… pozyła się solidnego sprzedawcy a teraz reklamuje coś czego nie ma – ja wysiadam z ubezpieczeń na poczcie!

  3. Poczta Polska napisał/a:

    Dziękujemy za pytanie, niebawem otrzyma Pan odpowiedź

  4. Poczta Polska napisał/a:

    “Szanowny Panie Michale,
    Poczta Polska w swojej ofercie ma ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkania/domu i rolne.
    Cały czas pracujemy nad rozszerzeniem oferty i Pana weźmiemy pod uwagę Pańską sugestię. Dziękujemy :)

    Przy kolejnych kampaniach marketingowych postaramy się precyzyjnie określać zakres sprzedawanych produktów.

    Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty ubezpieczeniowej, ponieważ jest ona korzystna dla klienta a w okresie trwania kampanii oferujemy dodatkowe zniżki.

  5. Michał napisał/a:

    Dziękuję za odpowiedź

    Jak już wspomniałem korzystałem z ubezpieczeń na poczcie do momentu w którym przedstawiciel nie musiał odejść z poczty ze względu na jakieś przekształcenia, więc wiem że ubezpieczenia na poczcie były korzystne. Nie wiem jak jest teraz.
    Korzystam z usług tego samego przedstawiciela co kiedyś na poczcie i jestem zadowolony. Nie zamierzam więc na pocztę wracać (chyba że po znaczek;-)
    Pamiętam że w 2012 roku umawiał się ze mną po pracy w domu bo poczta zakazała mu ubezpieczać w czasie pracy. Teraz ma biuro i poświęca się tylko klientom.

    Życzę powodzenia we wdrażaniu ubezpieczeń i bardziej przemyślanych reklam

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

*


Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Spam Protection by WP-SpamFree