EPO – Elektroniczne Potwierdzenie Odbioru

Jeżeli nadajesz w swojej firmie przesyłki polecone, które wymagają potwierdzenia odbioru to mamy dla Ciebie interesujące, nowoczesne rozwiązanie – Elektroniczne Potwierdzenie Odbioru (EPO).

Przygotowane przez Pocztę Polską rozwiązanie polega na udostępnieniu nadawcy informacji o stanie realizacji doręczenia przesyłki za pośrednictwem systemu teleinformatycznego. Nie musisz już odręcznie wypełniać formularza potwierdzenia odbioru i czekać na jego „powrót”.

Wystarczy tylko wprowadzić do systemu wykaz nadawanej korespondencji, a informację
o jej odebraniu, awizowaniu albo zwrocie otrzymasz za pośrednictwem systemu teleinformatycznego. Możesz skorzystać z dwóch wersji dostarczanych do Ciebie informacji albo z pakietu podstawowego albo rozszerzonego. Wszystkie potrzebne informacje o przesyłkach otrzymasz od nas najpóźniej następnego dnia po dniu zaistnienia zdarzeń związanych z przesyłką pocztową

Aby móc korzystać z naszego innowacyjnego rozwiązania skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 801 333 444 (opłata jak za połączenie lokalne) lub (+48) 43 842 06 00 (dla dzwoniących z telefonów komórkowych i z zagranicy; opłata wg cennika operatora). Konsultanci naszej infolinii są do Twojej dyspozycji od pon. do pt. w godz. 8.00-20.00.

Nasze rozwiązanie pozwoli Ci łatwo, szybko i bezpiecznie korzystać z najnowszych rozwiązań ułatwiające obsługę korespondencji Twojej firmy.

Więcej o Elektronicznym Potwierdzeniu Odbioru i regulamin usługi przeczytasz tutaj ZOBACZ.

Informacje o Kinga Dobrzyń

Dyrektor Biura Rozwoju Usług Listowych
dodaj komentarz
Wpisane w Aktualności, Listy, Nasze usługi | Tagi: , , . Link bezpośredni.

2 odpowiedzi na „EPO – Elektroniczne Potwierdzenie Odbioru

  1. hurtownia świec napisał/a:

    wprowadzając takie innowacje Poczta nie musi obawiać się konkurencji, która jak wiemy „nie śpi”,
    oprócz udogodnienia „EPO” nasza firma jest również zadowolona z ekspresowej realizacji innych zleceń,
    np gdy zamawiamy kuriera, aby wysłać świece do klienta, to pojawia się on w naszej firmie już w pół godziny po zleceniu, a do tego Pocztex Expres doręczany jest w 100% następnego dnia od nadania,
    polecam i pozdrawiam,

  2. Kamery sportowe napisał/a:

    Jak dla mnie Elektroniczne Potwierdzenie Odbioru (EPO) to podstawa przy wysyłkach towaru do Klientów. Zawsze tego używam korzystając z usług kurierskich Poczty Polskiej. Myślę, że przed PP jeszcze wiele pracy do zrobienia, ale EPO jest jednym z tych kierunków, w które na pewno trzeba iść by zatrzymać jak największą ilość Klientów. Pozdrawiam.