Mailing profilowany czyli jak dotrzeć do nowych grup odbiorców

MAILING-list ofertowyNiedawno udostępniliśmy klientom nową usługę mailing profilowany, która pozwala profilować przekaz nadawcy pod kątem określonych przez niego grup odbiorców. To szansa dotarcia do nowych, interesujących grup odbiorców na bardzo atrakcyjnych warunkach. Ta nowoczesna, innowacyjna usługa otwiera nowe możliwości w dystrybucji reklamy na terenie całego kraju.

Mailing profilowany oparty jest o wartościowe informacje zawarte w zbiorach danych socjodemograficznych o gospodarstwach domowych we wszystkich budynkach w kraju. Selekcji odbiorców kampanii reklamowej można dokonać na podstawie różnorodnych kryteriów.

Usługa obejmuje całość procesu – profilowanie bazy danych oraz doręczenie pakietów przygotowanych przez nadawcę do wyznaczonych z bazy miejsc doręczeń.

W usłudze tej można wysłać: informacje reklamowe w formie pisemnej, graficznej lubna nośnikach cyfrowych oraz bezpłatne próbki towarów, aż do 1000 g.

Mailing profilowany to medium skuteczniejsze niż druk bezadresowy do docelowego poszukiwania i budowania przez klienta bazy danych adresowych nowych odbiorców na swoje produkty i usługi.

Więcej o usłudze przeczytasz tutaj.

Informacje o Kinga Dobrzyń

Dyrektor Biura Rozwoju Usług Listowych
dodaj komentarz
Wpisane w Aktualności, Listy, Nasze usługi | Tagi: , , . Link bezpośredni.

6 odpowiedzi na „Mailing profilowany czyli jak dotrzeć do nowych grup odbiorców

  1. Adrian napisał/a:

    Super zmiana, świetne udogodnienie dla nas (osoby korzystające z usług PP) Jednak mam nadzieję, że nie będzie to w formie SPAMu :)

  2. Łebsajt napisał/a:

    Oferta interesująca, szczególnie w dobie SPAMowania za pomocą wszelkiego rodzaju, ofert, ulotek, które trafiają do wszystkich (czyli de facto do nikogo),
    bez konkretnego ukierunkowania odbiorców nie ma szans na dobrą konwersję z reklamy, tak więc przy wdrażaniu nowego produktu skierujemy zapytanie o szczegóły tej oferty.

  3. Wrocłąw napisał/a:

    Tradycyjnych listów jest już coraz mniej, emerytury przelewa się teraz na konto.. to dobry pomysł chociażby dlatego że listonosze nie stracą pracy :)

  4. MLTD napisał/a:

    Czy ceny z cennika za tego typu usługę są sztywne czy przy większej ilości można liczyć na jakieś rabaty? To ciekawy pomysł na promocję mojej firmy

    Pozdrawiam
    Marek Paciorek

  5. Charger napisał/a:

    Fajnie, że Poczta Polska rozwija się i co jakiś czas oferuje swoim Klientom nowe usługi. Od pewnego czasu obserwuje wzrost zainteresowania Poczty Polskiej rynkiem biznesowym, także tym najmniejszym z segmentu mikrofirm. Wyfaje mi się, że obrano bardzo dobry kierunek rozwoju usług i oby ten trend utrzymywał się nadal.

  6. GryDla2 napisał/a:

    Ciekawe przedsięwzięcie, zobaczymy jak będzie to działać w praktyce i w dobie zwiększającego się udziału reklamy internetowej.