Poczta Polska razem z Sheepla. Sklepy internetowe łatwiej przygotują wysyłkę

Dołączyliśmy do platformy Sheepla ułatwiającej sklepom internetowym wysyłkę zamówień. Sklepy wysyłające produkty za pośrednictwem Poczty Polskiej i zintegrowane z Sheepla, mogą zautomatyzować proces przygotowania dokumentów przewozowych i zarządzać całym łańcuchem dostaw.

Dzięki temu rozwiązaniu, kurier Poczty Polskiej otrzymuje już zaadresowane przesyłki. Zarówno nadawcy, jak i odbiorcy, są też informowani o stanie przesyłki aż do momentu jej pomyślnego doręczenia za pomocą e-maila lub sms. Aplikacja Sheepla pokazuje wszystkie punkty odbioru Poczty Polskiej. W najbliższej przyszłości klienci będą mogli również sprawdzać na mapce punkty operatora Stacja z Paczką (stacje paliw PKN ORLEN), który współpracuje z Pocztą Polską.

Sheepla swoje rozwiązania oferuje dla najpopularniejszych platform e-commerce w Polsce, z których korzystają sklepy internetowe.  Abonament miesięczny dostosowany jest do m.in liczby wysyłanych miesięcznie paczek i możliwości korzystania z dodatkowych funkcji usprawniających zarządzanie przesyłkami.

Poczta Polska to lider polskiego rynku usług paczkowych i listowych. Gęsta sieć placówek w całym kraju, ponad 25 tysięcy listonoszy, osobne oddziały doręczeniowe bezpośrednio z kilkunastu centrów wysyłkowych to atuty, które przekładają się na wysoką jakość, terminowość i bezpieczeństwo powierzonych przesyłek.

Poczta Polska dzięki elastycznej ofercie, systemowi monitoringu i powiadamiania o przesyłkach jest obecnie najchętniej wybieranym operatorem logistycznym w Polsce.

 

Informacje o Agnieszka Kłoda-Dębska

Zastępca Dyrektora Biura Marketingu i Filatelistyki
dodaj komentarz
Wpisane w Aktualności, eCommerce, Kurier Ekspres Paczka, Nasze usługi | Tagi: , , . Link bezpośredni.

4 odpowiedzi na „Poczta Polska razem z Sheepla. Sklepy internetowe łatwiej przygotują wysyłkę

  1. Alicja napisał/a:

    Interesująca opcja :)

  2. Marek napisał/a:

    Dobry ruch. Mam pytanie czy przy pomocy sheepla mogę dokonać opłaty za przesyłki ?

  3. admin napisał/a:

    niebawem udzielimy odpowiedzi

  4. Agnieszka Organiściak napisał/a:

    Marek, opłaty za przesyłki nie są realizowane z poziomu Sheepla z prostej przyczyny – aby nadawać przesyłki, należy wcześniej podpisać umowę z Pocztą Polską. Na podstawie swojego cennika i ustaleń z klientem Poczta Polska warunkuje rozliczenia za paczki oraz dostarcza niezbędne informacje do logowania, z których notabene korzysta narzędzie Sheepla. Nie ma więc potrzeby, aby płatności były dodatkowo obsługiwane przez platformę Sheepla, ponieważ są niezależnie rozliczane przez Pocztę Polską z kontrahentem.