Poczta Polska uruchomiła eSklep dla branży e-commerce

Poczta Polska otworzyła eSklep z asortymentem do sprawnej obsługi wysyłek produktów sprzedawanych w sieci. Są to przybory i materiały do pakowania i zabezpieczania towarów. W ramach promocji, zamówienia doręczmy gratis do klienta.

Nasza fesklep-onasirma zaczęła oferować w sklepie internetowym przybory i materiały służące do pakowania. To już drugi eSklep Poczty Polskiej. Pierwszym jest  strona dedykowana sprzedaży walorów filatelistycznych.

– Łączymy dwie usługi: przesyłki kurierskie oraz dostarczanie opakowań. Otworzyliśmy sklep internetowy z pełną gamą opakowań oraz produktów do pakowania. Oferujemy kartony, koperty, tekturę, taśmy pakowe, wypełniacze oraz folie stretch. Klienci coraz chętniej kupują w Internecie i otwarcie tego typu kanału dystrybucji odpowiada oczekiwaniom rynkowym i jest przykładem realizacji założeń strategicznych Poczty Polskiej, wśród których obsługa branży eCommerce jest priorytetem – mówi Edyta Rusińska – Dyrektor Biura Rozwoju Działalności Handlowej w Poczcie Polskiej S.A.

Ukierunkowana oferta

Poczta Polska precyzyjnie skierowała swoja ofertę do określonych grup klientów. Oferta eSklepu ma przede wszystkim trafić do właścicieli małych i średnich sklepów internetowych oraz firm handlowych, które prowadzą działalność wysyłkową. W naszym eSklepie zakupy może zrobić także każdy klient detaliczny, ale powinien wiedzieć, że oferta pojedynczych artykułów jest ograniczona. Asortyment tworzą głównie opakowania dostępne w pakietach. Stopniowo będziemy rozszerzać paletę produktów. Niebawem w eSklepie pojawi się szeroka oferta artykułów biurowych – dodaje dyrektor Edyta Rusińska.

Wirtualny sklep, wygoda dla Klienta

Aby kupować w eSklepie nie trzeba się rejestrować, czyli posiadać konta użytkownika. Jednak jego założenie umożliwia łatwiejsze dokonywanie zakupów w przyszłości i pełny wgląd w historię zamówień. Wybór metody zakupu należy do klienta. Proces sprzedaży będą wspierać dedykowani konsultanci telefoniczni, którzy pomogą klientom w doborze właściwego asortymentu oraz odpowiedzą na pytania.
Klient będzie mógł dodatkowo zapisać się na listę adresatów newslettera, z którego otrzyma informację o nowościach w ofercie oraz o nadchodzących promocjach.

Zapraszam na esklep.poczta-polska.pl.

dodaj komentarz
Wpisane w eCommerce, Nasze usługi | Tagi: , , , , , , , , , , , , , . Link bezpośredni.

2 odpowiedzi na „Poczta Polska uruchomiła eSklep dla branży e-commerce

  1. Kasia napisał/a:

    Bardzo ciekawy artykuł.

  2. dobry pomysł i wspaniałe rozwiązanie w dobie internetu;-)