Przesyłki wprost do punktu

pawelbabutzmnW Polsce działa już ok. 23 tysiące sklepów internetowych.  Dynamika wzrostu rynku e-commerce na poziomie 23% rok do roku plasuje nasz kraj na drugim miejscu w Europie. Walczyć o klienta nawet na wzrostowym rynku trzeba, dlatego  sklepy on-line oferują  wiele możliwości dostawy oraz metod płatności, w tym mobilnych.

Teraz oprócz rozsądnych cen przesyłek liczy się również wygoda klientów związana z dostawą produktów.  Klient, który nie chce, lub nie może czekać na kuriera skłonny jest sam odebrać przesyłkę o ile zostanie ona pozostawiona w dogodnym dla niego miejscu i zostanie powiadomiony o momencie dotarcia przesyłki SMSem i e-mailem. Może być to placówka pocztowa, stacja paliw Orlen lub urządzenie samoobsługowe („automat pocztowy”).

Operator taki jak Poczta Polska oferuje usługi dostosowane do wymagań klientów, a dziś oczekiwaniem klienta jest wygoda połączona z  rozsądną ceną. Odbiór w punkcie spełnia oba warunki, bo wyboru klient dokonuje tuż po dodaniu towaru do koszyka w sklepie internetowym. Następnie szukając najlepszej opcji dostawy, może wybrać „Poczta Polska – odbiór w punkcie ” i  na mapie wpisuje swój adres miejsca w którym chce odebrać przesyłkę (zazwyczaj będzie to miejsce zamieszkania, opcjonalnie pracy, czy w najbliższym sąsiedztwie). Wybór okazuje się banalnie prosty, bo  na mapie zobaczymy w promieniu 500 metrów kilka placówek pocztowych, całodobowych stacji Orlen i całodobowych Automatów Pocztowych.

Co ciekawe, z naszych badań wynika, że kobiety zdecydowanie wolą odbiór przesyłek w godzinach 14-18 a mężczyźni o 2 godziny dłużej, do 20-ej oraz kobiety bardzo poważnie traktują kryterium bezpieczeństwa. Placówki pocztowe oraz umieszczone w nich Automaty Pocztowe zapewniają odpowiedni poziom bezpieczeństwa poprzez obecność pracowników i system monitorowania. Również odbierając przesyłkę na stacji paliw Olren możemy liczyć na wygodę, bo możliwość podjechania własnym samochodem o każdej porze dnia i nocy na pewno dla wielu osób będzie ogromnym udogodnieniem.

Paweł Babut, ekspert ds. urządzeń samoobsługowych Poczty Polskiej

dodaj komentarz
Wpisane w Aktualności, eCommerce, Kurier Ekspres Paczka, Nasze usługi | Tagi: , . Link bezpośredni.

Jedna odpowiedź na „Przesyłki wprost do punktu

  1. Zbyszek napisał/a:

    Zamawiając przez Internet coraz częściej wybieram przesyłkę Pocztą Polską. Stoi to zdecydowanie na wyższym poziomie, niż kilka lat temu. Zawsze jest szybko, bez uszkodzeń, no i taniej niż u kuriera.