Nowa usługa od Poczty Polskiej dla eCommerce

Paulina Reguła+smallPoczta Polska stworzyła kolejne rozwiązanie dla partnerów biznesowych, prowadzących działalność eCommerce. Główny biznes – paczki, przesyłki kurierskie i listy, zostały uzupełnione o dedykowane narzędzia marketingu online. Nowa usługa stanowi kolejny element  w łańcuchu wartości eCommerce i ma stanowić kompleksową ofertę Poczty Polskiej dla tego segmentu.

Usługi Poczty Polskiej z zakresu marketingu online to odpowiedź na oczekiwania sklepów internetowych oraz nieustający rozwój rynku internetowego, zarówno od strony podażowej, jak i popytowej.

Wartością, poza zadowolonym z kompleksowej oferty partnerem biznesowym (małe i średnie przedsiębiorstwa), jest fakt, że każdy klient finalizując zakup może stać się naszym klientem i wpłynąć na wzrost liczby nadawanych paczek i listów.

 

Czym jest marketing on-line?

W silnie konkurencyjnym rynku zakupów on-line korzystna cena i terminowa dostawa są bardzo ważne, jednak pierwszą bitwę o klienta wygra ten, kto sięgnie po skuteczne narzędzia promocji w Internecie.

Marketing on-line (marketing internetowy) to przede wszystkim promocja towarów i usług, docierająca zarówno do bieżących, jak i nowych potencjalnych klientów. Promocja jest prowadzona online, przy użyciu narzędzi internetowych i obejmuje:

– działania SEM (search engine marketing) – tj. działania dzięki, którym strona internetowa będzie widoczna w sieci wyszukiwania Google po wpisaniu odpowiednich słów kluczowych związanych z branżą. Dla kupujących w interencie, efekty SEM będą widoczne w postaci reklam (linków sponsorowanych). Oferty sklepów internetowych będą dodatkowo wyświetlane w formie reklam graficznych;

– działania SEO (search engine optimalization) – tj. działania, dzięki którym strona internetowa firmy pojawia się w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania po wpisaniu określonych fraz kluczowych. Im wyższa pozycja, tym więcej odwiedzin na stronie osób realnie zainteresowanych produktem czy usługą, a co za tym idzie większa sprzedaż;

– porównywarki cenowe – tj. założenie konta danej firmy w najlepszych porównywarkach cenowych, dzięki czemu produkty pojawią się wśród produktów konkurencyjnych w danej kategorii. Unikatowe produkty dodatkowo wzmocnią zainteresowanie ofertą i wpłyną na wzrost sprzedaży;

– analityka internetowa – tj. analiza potrzeb firmy w środowisku digitalowym oraz plan rozwoju działań w kanałach marketingu internetowego. Ponadto w trakcie trwania kampanii prowadzona jest analiza poszczególnych aktywności w celu ich optymalizacji, tak aby w efekcie uzyskać jak najlepsze wyniki prowadzonych kampanii;

– Google Analytics – tj. zaawansowany system analityczny firmy Google, który udostępnia szeroki zakres raportów oraz analiz. Dzięki jego wdrożeniu można badać m.in. ruch na stronie, źródła wejść, zachowania użytkowników lub czas, jaki spędzają na danej witrynie internetowej. Zebrane w ten sposób informacje pozwalają optymalizować działania marketingowe;

– Facebook – tj. profesjonalnie i zgodnie z obraną strategią oraz identyfikacją poprowadzenie fanpage firmy na Facebooku;

– Facebook ADS – tj. profesjonalne narzędzie do tworzenia kampanii reklamowych na Facebooku. Pozwala na precyzyjne dotarcie z komunikatem reklamowym do konkretnej grupy docelowej;

– E-mail marketing – tj. spersonalizowany system mailingowy, który pozwala na budowanie lojalności obecnych klientów i pozyskanie nowych odbiorców, co przekłada się na realny wzrost sprzedaży. Monitorowanie efektów mailingu pozwala natomiast na jego optymalizację i doskonalenie treści.

Usługi marketingu online zostały przygotowane w formie pięciu pakietów: MINI, START, MEDIUM, MAX, MANAGEMENT.

Jakie korzyści?

Sprzedawcy, którzy skorzystają z naszych usług marketingu online, zyskają:

  • dodatkowe wizyty na www osób zainteresowanych ofertą
  • długofalowe działania marketingowe
  • obecność w nowych kanałach komunikacji
  • zwiększoną ilość sprzedawanych produktów w trakcie trwania kampanii
  • spełnione wskaźniki efektywności kampanii, które przełożą się w większą sprzedaż, określoną liczbę pozostawionych kontaktów czy pobranych ebooków.

Paulina Reguła, Dział Rozwoju Usług dla e-commerce

Zapraszamy do odwiedzenia dedykowanej usłudze strony internetowej www.marketingonline.poczta-polska.pl oraz na www.ecommerce.poczta-polska.pl.

dodaj komentarz
Wpisane w Aktualności, eCommerce | Tagi: , , , , . Link bezpośredni.

Możliwość komentowania jest wyłączona.