Zakupy internetowe odbierzesz tam, gdzie będzie Ci wygodnie!

K_SitekJeszcze kilkanaście lat temu trudno było sobie wyobrazić, że w internecie będziemy mogli kupić praktycznie wszystko, o dowolnej porze dnia i nocy, w Polsce i za granicą.  Pokochaliśmy e-zakupy bardzo szybko − za wygodę, oszczędność czasu i pieniędzy oraz szeroki asortyment produktów.

 

Jak można odebrać e-zakupy?

Jednym z ważnych elementów, które bierzemy pod uwagę robiąc zakupy w sieci, jest oferta dostaw przesyłek z naszym zamówieniem – im szersza, tym chętniej dokonujemy zakupów. Niezmiennie najczęściej wybieraną forma odbioru produktów zakupionych online jest dostawa bezpośrednio do pracy lub domu. Według badań Gemiusa (2016 r.) decyduje się na nią ponad 70 % kupujących. Drugą formą odbioru paczek, która zdobywa coraz większą popularność i zaufanie, jest samodzielny odbiór przesyłek w wyznaczonych punktach (m.in. placówki pocztowe, kioski i saloniki prasowe, stacje paliw, sklepy czy automaty). Decydujemy gdzie i kiedy odbierzemy swoją przesyłkę – czy będzie to miejsce znajdujące się na naszej drodze do pracy, czy przy okazji tankowania pojazdu na ulubionej stacji paliw. Kluczowe jest to, że paczka będzie czekała dokładnie w tym miejscu, które wskazaliśmy podczas składania zamówienia.

Jak wybrać usługę „Odbiór w punkcie” Poczty Polskiej?

Sprawa jest bardzo prosta. Wystarczy wejść na stronę internetową sklepu, włożyć interesujące produkty do koszyka i przejść do finalizacji zamówienia, wybierając usługę „Odbiór w punkcie” Poczty Polskiej jako sposób dostawy. Następnie na ekranie pojawi się interaktywna mapa punktów odbioru, na której po wpisaniu miejscowości i ulicy, uaktywnią się punkty odbioru, z których wybieramy najdogodniejszą dla siebie lokalizację.

Większość przesyłek dociera do punktów odbioru w kolejnym dniu roboczym po dniu nadania. Maksymalny czas oczekiwania na przesyłkę to dwa dni robocze. Warto zaznaczyć, że Poczta informuje kilkukrotnie o tym gdzie znajduje się nasza przesyłka. Wiadomości SMS wysyłane są w momencie nadania przesyłki przez sklep internetowy, dotarcia przesyłki do punktu oraz po 3 dniach od dotarcia przesyłki do punktu. Możemy też śledzić status przesyłki online, na stronach www.poczta-polska.pl. Przesyłka jest przechowywana w punkcie odbioru przez 7 dni.

Podsumowując – polecam zakupy internetowe i „Odbiór w punkcie” Poczty Polskiej. To doskonałe połączenie, które gwarantuje że przesyłka zostanie dostarczona do nas szybko i wygodnie. Jest to szczególnie ważne w czasach, kiedy ciągle jesteśmy w biegu i mamy coraz mniej czasu.

________________________________________________________________

 

Autorką materiału jest Katarzyna Sitek – Product manager z Działu Rozwoju Produktów dla Klienta Biznesowego.

W Poczcie odpowiadam za aktywizacją sprzedaży, w tym sprzedaży internetowej. Zarządzam i rozwijam usługę „Odbiór w punkcie” dla klientów e-commercowych. Posiadam również doświadczenie w budowaniu sklepów internetowych oraz sprzedaży online.

Prywatnie jestem mamą bliźniaków, która w wolnych chwilach trenuje muai thai (boks tajski) i próbuje swoich sił w biegach z przeszkodami.

dodaj komentarz
Wpisane w Aktualności, eCommerce, Kurier Ekspres Paczka, Nasze usługi | Tagi: . Link bezpośredni.

6 odpowiedzi na „Zakupy internetowe odbierzesz tam, gdzie będzie Ci wygodnie!

  1. desafio napisał/a:

    Odbiór w punkcie to naprawdę przydatna usługa. Korzystam od kilku miesięcy i polecam

  2. szybkikuriereu napisał/a:

    Bardzo przydatna opcja, nie każdy ma możliwość odbioru paczki w domu, ludzie pracują, odbiór w punkcie w tym przypadku to najlepsze wyjście ;)

  3. Ania napisał/a:

    Bardzo wygodna opcja, z której często korzystam ;)

  4. Niko napisał/a:

    Trzeba przyznać, że obecnie Poczta Polska posiada najlepszą ofertę jeśli chodzi o paczki ze sklepów internetowych :)

  5. Igor napisał/a:

    Korzystam z tej usługi. Konkurencja (której nazwy nie wymienię) pobita na głowę.

  6. podpisalem sie napisał/a:

    Jedyna opcja którą zawsze wybieram jeżeli zamawiam cokolwiek. :) :)