Poczta Polska: pakiet eINFO zamiast tradycyjnych form śledzenia korespondencji

Mobile Phone

Zamiast tradycyjnego, papierowego potwierdzenia doręczenia przesyłki, Poczta Polska oferuje swoim klientom informację wysłaną SMS-em lub e-mailem. Pakiet eINFO to zestaw praktycznych narzędzi, który umożliwia śledzenie na bieżąco statusu korespondencji.

Usługi z pakietu eINFO w prosty sposób udostępniają Klientom informację o dostarczeniu przesyłki do adresata czy też o możliwości odbioru paczki w wybranej placówce. Z roku na rok te elektroniczne narzędzia cieszą się coraz większą popularnością.

eINFO: awizo

Elektroniczne eINFO:awizo jest wysyłane klientom w formie wiadomości sms albo e-mail. Informuje o nadejściu przesyłki pocztowej, której nie można doręczyć adresatowi bezpośrednio. Klient dowiaduje się z tego powiadomienia o możliwości odbioru przesyłki we wskazanych: placówce pocztowej i terminie. Poczta Polska odnotowuje rosnące zainteresowanie cyfrowym awizem. W ciągu sześciu miesięcy roku 2018 liczba osób korzystających z eINFO: awizo wzrosła o ponad 10% w odniesieniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.

Poczta Polska wysyła sms albo e-mail w zależności od wyboru kanału komunikacji przez klienta. To rozwiązanie stworzone zostało z myślą o klientach, którzy korzystają ze współczesnych rozwiązań technologicznych, oczekują łatwego dostępu do informacji. Nie ograniczają ich czas i miejsce pobytu w danej chwili. Z usługi eINFO:awizo korzystają klienci prowadzący mobilny styl życia, a oczekujący korespondencji, która jest dostarczana pod adresem ich zamieszkania.

eINFO: doręczenie

Coraz większym zainteresowaniem, zarówno klientów biznesowych, jak i indywidualnych,  cieszy się elektroniczna usługa potwierdzenia doręczenia lub zwrotu przesyłki pocztowej w obrocie krajowym. W 2017 roku sprzedaż tej usługi wyniosła prawie 6,5 mln szt.
Nadawca nanosi na druku „Potwierdzenie nadania” numer telefonu komórkowego lub adres mail, na który zostanie wysłana informacja o doręczeniu albo zwrocie nadanej przesyłki. Opłatę za potwierdzenie doręczenia albo zwrotu przesyłki pobiera się z góry w takiej samej formie jak za przesyłkę poleconą. Koszt usługi to zaledwie 0,50 gr.

eINFO: przesyłka

Każda paczka nadana w ramach usługi kurierskiej Pocztex oraz Paczka+, PACZKA24 i PACZKA48 może być elektronicznie zaanonsowana – Poczta Polska wyśle adresatowi informację o nadaniu przesyłki, o próbie jej doręczenia, awizowaniu lub adresie placówki, gdzie zgodnie z życzeniem nadawcy dostarczyliśmy przesyłkę.

Dzięki podaniu numeru telefonu albo adresu e-mail adresat otrzyma wszystkie niezbędne informacje o przesyłce w wersji elektronicznej – SMS-em albo e-mailem.

dodaj komentarz
Wpisane w Nasze usługi | Tagi: . Link bezpośredni.

3 odpowiedzi na „Poczta Polska: pakiet eINFO zamiast tradycyjnych form śledzenia korespondencji

  1. ceo napisał/a:

    Potwierdzenie smsowe to super sprawa.

  2. Mariusz napisał/a:

    Myślę że to świetne rozwiązanie. Szkoda drzew, tuszu, papieru na standardowe awizo. Jeśli można mieć coś wygodnie pod ręką i mieć świadomość że musimy odebrać paczkę bez ciągłego siedzenia w śledzeniu czy zajeżdżania do placówki to czemu nie!

  3. Waldek napisał/a:

    Ja też jestem za potwierdzeniem SMSowym tego typu – znacznie ułatwia sprawę i moim zdaniem coś takiego powinno być standardem w każdej nowoczesnej firmie.