Targi eTrade Show z udziałem Poczty Polskiej

Prezentowaliśmy usługi Poczty Polskiej dla rynku eCommerce na targach zorganizowanych na Stadionie Narodowym. Klienci mieli okazję przekonać się, że Poczta Polska wspiera prowadzenie eBiznesu na wielu płaszczyznach, również poprzez sieć punktów odbioru.

Podczas premierowych targów eTrade Show, które odbyły się 12 września 2019 roku na Stadionie Narodowym, odwiedzający stoisko Poczty Polskiej zwracali uwagę na sieć Odbioru w Punkcie – zwłaszcza, że w wybranych placówkach pocztowych i sklepach Biedronka pojawiły się automaty paczkowe. Odwiedzający pytali o konkretne lokalizacje (w tym planowane), zbierali informacje na temat punktów odbioru, których położenie mogą śledzić na stronie: https://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/. Obecnie sieć Odbioru w Punkcie obejmuje ponad 11 700 lokalizacji. Plany zakładają, że do końca roku do dyspozycji klientów będzie ich w sumie 12 000.

– Cieszy nas bardzo tak duże zainteresowanie siecią Odbiór w Punkcie i nowymi automatami pocztowymi, których stale przybywa. W Warszawie i okolicach (Legionowo, Ożarów Mazowiecki, Otwock), Łodzi, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku oraz w miejscowościach aglomeracji śląskiej (Tychy, Rud, Siemianowice Śląskie, Bytom, Sosnowiec) nasi klienci mogą już odbierać przesyłki w automatach. Do końca września uruchomione zostaną kolejne lokalizacje w Trójmieście, Szczecinie i Wrocławiu. Automaty oprócz sieci marketów Biedronka instalujemy w naszych placówkach pocztowych w tzw. Strefach24, czynnych przez siedem dni w tygodniu mówi Rafał Makowski, menedżer ds. rozwoju sieci click&collect Poczty Polskiej.

Przedsiębiorców działających w strefie eCommerce interesował również temat odbioru przesyłek bezpośrednio z siedziby firmy – padały pytania odnośnie godzin odbioru, kosztów, w tym również obsługi przesyłek niestandardowych czy spraw technicznych, takich jak integracja po API z platformą klienta.

Poczta Polska zaprezentowała, w jaki sposób realizuje potrzeby firm prowadzących sprzedaż internetową – począwszy od produktów do pakowania dostępnych w ofercie eSklepu, poprzez praktyczne i wygodne składanie zleceń w formie elektronicznej, czy możliwość ustalenia odbioru przesyłek z siedziby firmy klienta dzięki usłudze Poczta Firmowa. Nadawcy pozostaje określenie preferowanego tryb dostawy: odbioru przesyłki w punkcie lub dostarczenie jej kurierem pod wskazany adres. Po nadaniu paczki, odbiorca otrzymuje powiadomienia sms oraz e-mail jak również ma możliwość śledzenia jej statusu na stronie.

Dodatkowym udogodnieniem dostępnym w ofercie Poczty Polskiej jest usługa eZwroty. Silna konkurencja na rynku eCommerce sprawia, że firmy – oprócz pozyskania nowych klientów – podejmują wysiłki, by  utrzymać dotychczasowych. Ważne jest budowanie lojalności zarówno na etapie samej sprzedaży produktów jak i później, w procesie posprzedażowym.  Decyduje o tym między innymi właśnie możliwość dokonania zwrotu, co potwierdza tegoroczny raport Gemius.

Targi eCommerce stały się celem wizyty gości z zagranicy poszukujących rozwiązań, które wesprą sprzedaż ich produktów na rynku polskim. Odpowiedzią Poczty Polskiej jest m.in. usługa EMS, Paczka Pocztowa czy Międzynarodowa Przesyłka Paletowa.

Sylwia Olszewska, specjalista ds. rozwoju biznesu w Dziale Rozwoju Usług dla eCommerce w Poczcie Polskiej

dodaj komentarz
Wpisane w Aktualności, eCommerce, Nasze usługi. Link bezpośredni.

Jedna odpowiedź na „Targi eTrade Show z udziałem Poczty Polskiej

  1. podanie o prace napisał/a:

    Byłem, widziałem :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

WP-SpamFree by Pole Position Marketing