_MG_9255-A

Bookmark the Link bezpośredni.

Jedna odpowiedź na „_MG_9255-A

  1. Marlene napisał/a:

    do załamanego klienta: zwróć uwagę też na to, że nastawienie wielu osób wynika ze stereotypów czy jakichś zaszłości i nie ma (między innymi przez to) możliwości żeby wskaźnik zadowolenia był wysoki. Taki przykład, jak ludzie muszą postać na poczcie w kolejce to jest wielkie oburzenie i skandal, ale w hipermarketach przy kasach to już potrafią postać w równie długich kolejach i to z uśmiechem na twarzy (bo wyjeżdżają z wózkiem pełnym dobrodziejstw, a na poczcie z reguły muszą po opłacać rachunki więc i trudno być z tego faktu zadowolonym). Podobnie w banku też nie zauważyłem, żeby ludzie się bulwersował, że muszą stać w kolejce. W banku też klienci zawsze zachowują odstęp od osób obsługiwanych przy okienku, na poczcie czegoś takiego z reguły nie ma nawet jeśli jest namalowana linia oddzielająca. I to też pokazuje podejście ludzi to tej instytucji. Napisałeś też, że nie ma nic lepszego od PP, co jak widzisz może wskazywać na to, że to nie jest taki prosty interes do ogarnięcia. Kolejną sprawą jest liczba pracowników PP, otóż tak mi się wydaje, ale chyba żadna inna firma w kraju nie posiada tak licznej załogi, wobec czego trudniej jest też dopilnować wszystkich pracowników. Bo jeśli w firmie zatrudniającej 20 osób 5% będzie nierzetelnie podchodzić do obowiązków to myślę że nie będzie to tak odczuwalne jak 5% w firmie która zatrudnia ponad 90 000 osób.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

WP-SpamFree by Pole Position Marketing