Strefa_dla_klientów_2

Bookmark the Link bezpośredni.

2 odpowiedzi na „Strefa_dla_klientów_2

  1. teresa napisał/a:

    widac zę ten czerwony urząd to taki ładny , ale czy to zgodne z ustawą , bo w każdym urzedzie pocztowym na kązdym okienku powinny być godziny urzędowania danego okienka przerwa , bo w większości urzędów godziny otwierania i zamykania okienek nie są zgodne z godzinami urzędu i aktualny zakres okienek bo jak wchodze do urzędu gdzie na każdym okienku są produkty banku pocztowego wypłaty kredyty lokaty a po dościu do okienka okazuje się ze pracownik nie ma uprawnień to jest coś nie tak , jesli pan rzecznik nie wie o czym mowa niech idzie do mnieszych urzędów gdzie jest ze 4 okienka ,a otwarte jest jedno , o czym poczta dobrze wie i tu nie trzeba skarg i pokazywania które to urzędy , bo to szara rzeczywistość na większości urzędów bo jak jeden pracownik w jednym czynnym okienku może obsługiwać totolotek , wpłaty wypłaty kredyty banku pocztowego , itd ubezpieczenia , paczki listy , wydawanie przesyłek , stałam w takiej kolejce i wiem co mówie nie zazdroszczę pracownikowi .

  2. Zbigniew Baranowski napisał/a:

    @teresa nowe placówki są w pełni oznakowane. Specjalizacja stanowisk w zakresie konkretnych usług uzależniona jest od powierzchni placówki, w większych obiektach jest ona ułatwiona. Natomiast w małych placówkach sprawdzają się tzw. uniwersalne stanowiska obsługi klienta, przy których można zlecić realizację każdej oferowanej przez Pocztę usługi. Pracownicy są przeszkalani w zakresie ich realizowania, a ich wiedza jest stale aktualizowana.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.